موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
شباب الوادى الجديد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

المواضيع الأخيرة
» اللهم آمين يارب العالمين ????
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2021 1:12 am من طرف ربيع بلال

» واحة الفرافرة
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالسبت فبراير 06, 2021 6:09 am من طرف ربيع بلال

» إنشاء شركة مساهمة لاستغلال مخلفات النخيل وتصنيع ألواح الخشب بالوادى الجديد
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2017 6:44 am من طرف ربيع بلال

» Sixth Arabian conference (governmental organizations administrative development) Effective transformation opportunities Location: Cairo –Egypt Duration: 24:28 December 2017
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأحد أكتوبر 29, 2017 7:06 am من طرف مروة الدار

»  تهديكم الدار العربية للتنمية الإدارية اطيب التحيات واصدق الاماني بدوام التوفيق عن المؤتمر العربى السادس: (التطوير الاداري في المؤسسات الحكومية) فرص التحول البناء مقر الأنعقاد : القاهرة – جمهورية مصر العربية مدة الانعقاد : من 24 الى 28 ديسمبر 2017م فندق س
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 17, 2017 3:12 am من طرف مروة الدار

» الأوراق المطلوبه والأجراءات اللازمه لتسجيل فى المؤتمر العربى السادس من الأحد الموافق من 24 الى 28 ديسمبر 2017
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأحد أكتوبر 15, 2017 8:14 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:16 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:13 am من طرف مروة الدار

» الدورة التدريبية الحكومة الإلكترونية (الأهمية والأهداف – التطبيقات والأداء ) مقر الإنعقاد: ماليزيا موعد الإنعقاد: خلال الفترة من 24 الى 28 نوفمبر 2017 م
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 10, 2017 6:55 am من طرف مروة الدار

نتورك بلاس
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ 2n86ix10
موتور كار
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Islam-10
الاسلام هويه
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Islamf10
تسوق عبر الانتر نت
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ 66389810
تمور الألفى
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Ououuu10

ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟

3 مشترك

انت عايز ايه بالضبط
1- تبقى غنى
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Vote_rcap13%ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Vote_lcap
 13% [ 1 ]
2- تبقى شخصية مرموقة
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Vote_rcap13%ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Vote_lcap
 13% [ 1 ]
3- يبقى ليك دور فى المجتمع والبيئة الى حوليك
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Vote_rcap38%ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Vote_lcap
 38% [ 3 ]
4- الحب والرومانسيةوالاستقرار
 13% [ 1 ]
5- الشهرةوكل الناس تشاور عليك
 13% [ 1 ]
6- مش عارف انت عايز ايه لسه
 13% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 8

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
المحقق كونان
عضو جديد
عضو جديد
المحقق كونان

ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Empty
مُساهمةموضوع: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 5:42 pm

ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Question-mark

تفتكروا يا شباب احنا محتاجين ايه؟
او ايه اللي احنا معتقدين اننا محتاجينة؟
كل واحد فينا حاسس انة عايز ومحتاج حاجة
اكيد طبعا
وكل واحد احتياجاتة مختلفة ومش كلنا زي بعض
و كل واحد بردة حاسس او مش حاسس لا هو مقتنع ان الحاجة اللي هو محتاجها ديه حاجة مهمه جدا ليه ولحياتة و بيقول من جواة
يااااااااااااااااااة لو اقدر احقق كذا او يبقي معايا كذا او اوصل لكذا
يعني الاحلام كتير والامنيات اكتر
و طموح الانسان مالوش حدود او بمعني اصح طمع البني ادم مالوش اخر
وديه حقيقه وربنا ذكرها في حديث قدسي
بس انا مش اقصد الطمع بالمعني السيء للكلمة
لا
اللي اقصدة هو طمع الانسان في الاحسن بأستمرار
يعني كل مايحقق او يوصل لحاجة تقوم تظهر حاجة تانية اكبر نفسة يحققها و ديه معلومة اعتقد ان كلنا درسناها في الثانوية العامة في الاقتصاد وليها نظرية كمان
المهم يعني كل واحد مننا يشوف هو عايز يحقق ايه ونفسه ايه واذا مكنش الى انت عايزة موجود فى التصويت قول انت عايز ايه وبداءت تحقق جزء منه ولا لاء او فى الطريق لتحقيقه

ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Pur52e6f6cd836b764d
maxpepole
عضو فعال
عضو فعال
maxpepole

مُساهمةموضوع: موضوع جامد ياحضرة المحقق    ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 6:10 pm

موضوع رائع واهلا بيك في منتدي وادينا الجديد وبكل الاعضاء الجداد
ياريت تشارك معانا اكتر ياحضرة المحقق
وعلي فكرة انت اول محقق وبطلب من الاشراف انة يسيب موضوع الامين حضرة المحقق واي اعتداء الالفاظ علي اي عضو هنا يتقدم بعريضة لحضرة المحقق ويقوم هو بالتحري ويقدم مذكرة للاشراف موضحا رئية فيها
علي الجميع الاعضاء التصويت لو حد موافق ع الفكرة
ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ 3779.imgcache
المحقق كونان
عضو جديد
عضو جديد
المحقق كونان

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 6:17 pm

شكرا على مرورك ماكس بيبول وياريت الكل يشارك ونتعرف على الافكار والاهداف ونعاون بعض على الطريق الصحيح
conan
مشرفة قسم الألعاب والألغاز
conan

القوس الديك
المزاج : so sad

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 6:25 pm

على الصعيد الشخصى نفسى احقق حاجات كتيرة جداااا
بس المهم والاكتر ان انا نفسى الوادى الجديد تكون احسن محافظة
ونفسى اقدر احقق حاجة ولو بسيطة تساهم ف ظهور المحافظة بشكل كويس
وياريت كل شباب المحافظة يكون عندهم نفس حلمى دة
المحقق كونان
عضو جديد
عضو جديد
المحقق كونان

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 6:31 pm

شكرا على مرورك كونان واهلا بيك
حلمك حلم جميل انك تشوف محافظتك ومدينتك اجمل واحسن مكان بس دا حلم على المستوى العام
لاكن حلمك انت ايه هدفك فى الحياة وازاى تسعاله وهل انت بدات فى تحقيق الهدف دا ولا لسه قدامك وقت عشان يتحقق
conan
conan

القوس الديك

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 6:44 pm

زى ما قولت احلامى وطموحاتى كتيرة جدااااااااااااااا
بس اللى مركزة عليه دلوقتى وبحاول اسعاله
هو انى اجيب مجموع كبير ف الثانوية العامة
وادخل كلية اعلام او فنون جميلة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 8:24 pm

والله شخصيا نفسى احقق طموحى
واوصل للا نا عايزه
زاتجوز الانسانه اللى بحبها
واقدر اعمل عيله حلوه

اما ع المستوى الانسانى
فمر مليانه بلاوى نفسى نقدر نحلها
ومن كترها
حاسس ان ده مستحيل بس لازم نحاو وحاول
ومش لازم نستسلم
conan
conan

القوس الديك

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 8:51 pm

ربنا يكرمك وتحقق اللى انت عايزه
ويكرم كل الناس
ويدى كل واحد على قد نيته
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 8:53 pm

conan كتب:
ربنا يكرمك وتحقق اللى انت عايزه
ويكرم كل الناس
ويدى كل واحد على قد نيته

ههههههههههههههههههههههههه
حاسس انك هتشحتى علينا
وتشكرى ع دعاوى وش الصبح
conan
conan

القوس الديك

مُساهمةموضوع: رد: ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟   ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟ Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 9:07 pm

اصل احنا ف ساعة صبحية والرزق بيبقى حلو
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ياتري احنا عايزين؟ انت عايز اية؟ وانت عايزة ايه؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ياتري احنا يا مين فيهم ؟ سلمي ولا مني
» اعطاك وانت لم تساْل فهل يحرمك وانت تساْله
» ياتري هنوصل لفين يامصر
» احنا اللي هنقضي علي الأمية !!!
» عايزة ترحيب لبنت الوادى