موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
شباب الوادى الجديد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

المواضيع الأخيرة
» اللهم آمين يارب العالمين ????
اجتماع شباب الوادى Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2021 1:12 am من طرف ربيع بلال

» واحة الفرافرة
اجتماع شباب الوادى Emptyالسبت فبراير 06, 2021 6:09 am من طرف ربيع بلال

» إنشاء شركة مساهمة لاستغلال مخلفات النخيل وتصنيع ألواح الخشب بالوادى الجديد
اجتماع شباب الوادى Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2017 6:44 am من طرف ربيع بلال

» Sixth Arabian conference (governmental organizations administrative development) Effective transformation opportunities Location: Cairo –Egypt Duration: 24:28 December 2017
اجتماع شباب الوادى Emptyالأحد أكتوبر 29, 2017 7:06 am من طرف مروة الدار

»  تهديكم الدار العربية للتنمية الإدارية اطيب التحيات واصدق الاماني بدوام التوفيق عن المؤتمر العربى السادس: (التطوير الاداري في المؤسسات الحكومية) فرص التحول البناء مقر الأنعقاد : القاهرة – جمهورية مصر العربية مدة الانعقاد : من 24 الى 28 ديسمبر 2017م فندق س
اجتماع شباب الوادى Emptyالثلاثاء أكتوبر 17, 2017 3:12 am من طرف مروة الدار

» الأوراق المطلوبه والأجراءات اللازمه لتسجيل فى المؤتمر العربى السادس من الأحد الموافق من 24 الى 28 ديسمبر 2017
اجتماع شباب الوادى Emptyالأحد أكتوبر 15, 2017 8:14 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
اجتماع شباب الوادى Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:16 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
اجتماع شباب الوادى Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:13 am من طرف مروة الدار

» الدورة التدريبية الحكومة الإلكترونية (الأهمية والأهداف – التطبيقات والأداء ) مقر الإنعقاد: ماليزيا موعد الإنعقاد: خلال الفترة من 24 الى 28 نوفمبر 2017 م
اجتماع شباب الوادى Emptyالثلاثاء أكتوبر 10, 2017 6:55 am من طرف مروة الدار

نتورك بلاس
اجتماع شباب الوادى 2n86ix10
موتور كار
اجتماع شباب الوادى Islam-10
الاسلام هويه
اجتماع شباب الوادى Islamf10
تسوق عبر الانتر نت
اجتماع شباب الوادى 66389810
تمور الألفى
اجتماع شباب الوادى Ououuu10

اجتماع شباب الوادى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فريد الملك
مشرف قسم الترحيب والتهاني

المزاج : الحمد لله

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 3:09 pm

شكرا لكل من حضر الاجتماع انا حضرت الاجتماع ومن بدايتة ولاكن لى تعليق ان موعد الاجتماع ومكانة معروف منذ اكثر من اسبوع ولاكن لاحظت ان مدير المنتدى يعتذر وينصرف ولعل المانع خير وثانيا نائب المدير حضر متاخرا ممى ادى الى اعادة الكلام الذى قيل فى الاول انا رايح بصفتى عضو فى منتدى شباب الوادى ولاكن وجدت جمعيات واتلافات كان يجب ان ينبه او ينوه عنها من قبل الخلاصة انة عدد لاباس بة وكل من تكلم لهم التحية واخص الاستاذ جرجس تقاوى وانا معة واايدة فى لا للاعتماد على القطاع الخاص بس عايز اقول له كلمه حضرتك بتقول العمل الخاص لازم يبقى بفلوسى انا انا مشتغلش عند حد طب يبقى هتشتغل لوحدك منغير افراد وعن مشكلة البطاله اايد استاذ احمد صبرى فى امر التكليف بس ياريت يتعمم يبقى على جميع الخريجين وياريت ننوة عن ميعاد الاجتماع القادم وهو يم الجمهة بعد القادم 25/3/2011
استاذ احمد رافت اهداف الجمعية اهداف نبيلة وحق مشروع لنا جميعا الى مزيد من التقدم
اسف على الاطالة
eng_civil82
نائب المدير
نائب المدير
eng_civil82

الثور الكلب

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 3:23 pm

مشكووور استاذ نبيل ععلى التعقيب على الاجتماع وشرفنا بحضورك مع أني متعرفتش عليك وجها لوجه ولكن لي تعقيب على تعليقاتك
أولاً الميعاد تحدد فعلا من وقت وضع الأعلان كان يوم الثلاثاء وليس من أسبوع .
النقطة الثانية مدير المنتدى لم يكن عنده علم بالاجتماع لظروف لديه انقطاع بالانترنت في المنزل فتغيب الفترة الأخير وأبلغته تليفونيا ولظروف عمله لم يستطع الاستمرار للنهاية .
النقطة الثالثة أنا كنت موجود من بدايته لنهايته وكنت قائم على تنسيق الحوار للخروج بالصورة اللائقة
سبب تأخير محمود زميلنا كان عنده تسجيل في الإذاعة
النقطة المهمة أننا تعمدنا في الدعوة أن ندعو أعضاء الحركات التي ظهرت للخروج بكلمة واحدة ورأي واحد ويد واحدة أي توحيد الكلمة بغض النظر عن مسميات الحركات .
وأسف على الإطالة عليك يا أستاذ فريد وأرجو الله أن نكون قد خرج المنتدى بصورة جيدة اليوم
فريد الملك

المزاج : الحمد لله

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 3:35 pm

شكرا استاذ eng_civil82 على التوضيح وانا اسف لم اقصد ان ازعلك ولاكن هل وقت الاجتماع كان كافى اعتقد كان فية كلام كتر لسه متقلش وكان فيه اعضاء عايزة تتكلم برضة متكلمتش الرجاء اعطاء مساحةاكبر فى المرات القادمة
eng_civil82
نائب المدير
نائب المدير
eng_civil82

الثور الكلب

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 3:40 pm

هوة فعلا الوقت مكنش كافي وبدأنا متأخر شوية على ما الناس اتجمعت انشالله نعوضها الندوة القادمة
هبه
عضو ذهبي
عضو ذهبي
هبه

الدلو الثعبان
المزاج : رايقه اوى

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 5:10 pm

البشمهندس كان موجود من الاول الحوار لحد النهايه هو اللى نظم الاجتماع عشان يكون لائق والحمد الله الاجتماع كان اكتر من رائع ده من راى وميرسى ليك يا استاذ فريد على حضور الاجتماع
????
زائر

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 8:49 pm

اولا انا اسف جدا على التاخير وده كان لظروف خارجه عن ارادتى والله كان عندى تسجيل فى الاذاعه وانا اساسا من الساعه 3 فى الاذاعه على الهواء وبعد كده سجلنا مع المذيع محمد بدر لحد ما جيت الاجتماع
ثانيا كان هدف الاجتماع المعلن التقاء الشباب بمختلف انتمائهم تحت كلمه واحده ومناقشه المصلحه العامه
ولكن اتفاجئت بالجمعيه وهيه بتعلن عن نفسها واهدافها واخطواتها واستغلت الاجتماع للدعايه لها
كان المفروض لو هنعلن عن الحركات فى الوادى كنا نجمع الاربع حركات وهيه(( شباب ائتلاف الثوره )) ((وحركه شباب مصر)) ((و الجمعيه العامه للتنميه)) (( وحزب شباب التحرير))
eng_civil82
نائب المدير
نائب المدير
eng_civil82

الثور الكلب

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 11:09 pm

يا محمود لو كنت حضرت من بداية الاجتماع كنت لاحظت أن الكلام كان عام مكنش مقصود بيه حد بعينه وبعدين أنا دعيت شباب الائتلاف بالفعل انت كان عندك ظروف تسجيل ولكن للأسف لم يحضر من ينوب عنك .
النقطة التانية أنا أقسم بالله ما أعرف حد من حركة مصر ولا شباب التحرير والا كنت دعيته كان الأولى لو كنت تعرف حد منهم كنت دعيته لأنك أحد أعضاء المنتدى اللي منظمين الاجتماع لأني حسيت والله أني شغال لوحدي في الدعوة وعملت على قد ما قدرت علشان يخرج الاجتماع بالصورة المرضية .
مكنش فيه استغلال ولا حاجة من الجمعية للندوة واسأل الحضور اللي كانو موجودين من البداية .
هما عرفوا نفسهم وكانو وقالو أهداف الجمعية ونشطاتهم والخطوات الجارية للاشهار وتحديد مقر ودا اللي كان أغلب الحضور طالبه عايزين مقر يجتمع فيه الشباب بصورة شرعية وكمان عايزين شرعية للمؤسسة علشان تعرف تشتغل .
كان البرنامج اللي كنت منظمه بعد كلمة مدير المنتدى أن كل عضو في حركة موجود معانا يطلع يتكلم ويطرح أهداف وأفكار الحركة اللي ينتمي فيها ونتناقش فيها علشان نوحد كلمتنا .
ولكن للأسف لم يحضر أحد من الائتلاف في البداية فلا تلقي اللوم على المنتدى .
م@غاده بنت الوادي
عضو ماسي
عضو ماسي
م@غاده بنت الوادي

الجوزاء التِنِّين
المزاج : ارجو رضي ربي

اجتماع شباب الوادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجتماع شباب الوادى   اجتماع شباب الوادى Emptyالجمعة مارس 11, 2011 11:41 pm

اولا احب ان اشكر استاذ فريد الملك لاطراءه الرقيق لجمعيتنا واتمني ان نكون عند حسن ظنكم
ثانيا اتمني يا استاذ محمود ان تكون الصوره وضحت لحضرتك بعد كلام المهندس عن جمعيتنا فنحن لا نستغل لاموقف ولا احد واسم الجمعيه ماهو الا وسيله وليست غايه فهدفنا واحد تحت اي مسمي وهو محاربه الفساد المهم هو العمل بجديه
ولهذا لا اري اي سبب وجيه لتحاملك ع الجمعيه واعضاؤها وبالرغم عن هذا فنحن نتقبل النقد ولكن النقد الهادف وليس الهدام
ونحن علي اتم استعداد علي ان توجهنا وتفيدنا بخبرتك ونكون لك شاكرين
واخيرا اتقدم بجزيل الشكر للمهندس علي مجوده الرائع ف الاجتماع واني لنادمه اشد الندم علي عدم حضوري وارجو من الله ان يوفقني لحضور الاجتماع القادم باذن الله
اسفه جدا ع الاطاله

اجتماع شباب الوادى
صفحة 1 من اصل 1