موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
شباب الوادى الجديد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

المواضيع الأخيرة
» اللهم آمين يارب العالمين ????
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2021 1:12 am من طرف ربيع بلال

» واحة الفرافرة
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالسبت فبراير 06, 2021 6:09 am من طرف ربيع بلال

» إنشاء شركة مساهمة لاستغلال مخلفات النخيل وتصنيع ألواح الخشب بالوادى الجديد
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2017 6:44 am من طرف ربيع بلال

» Sixth Arabian conference (governmental organizations administrative development) Effective transformation opportunities Location: Cairo –Egypt Duration: 24:28 December 2017
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالأحد أكتوبر 29, 2017 7:06 am من طرف مروة الدار

»  تهديكم الدار العربية للتنمية الإدارية اطيب التحيات واصدق الاماني بدوام التوفيق عن المؤتمر العربى السادس: (التطوير الاداري في المؤسسات الحكومية) فرص التحول البناء مقر الأنعقاد : القاهرة – جمهورية مصر العربية مدة الانعقاد : من 24 الى 28 ديسمبر 2017م فندق س
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالثلاثاء أكتوبر 17, 2017 3:12 am من طرف مروة الدار

» الأوراق المطلوبه والأجراءات اللازمه لتسجيل فى المؤتمر العربى السادس من الأحد الموافق من 24 الى 28 ديسمبر 2017
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالأحد أكتوبر 15, 2017 8:14 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:16 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:13 am من طرف مروة الدار

» الدورة التدريبية الحكومة الإلكترونية (الأهمية والأهداف – التطبيقات والأداء ) مقر الإنعقاد: ماليزيا موعد الإنعقاد: خلال الفترة من 24 الى 28 نوفمبر 2017 م
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالثلاثاء أكتوبر 10, 2017 6:55 am من طرف مروة الدار

نتورك بلاس
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! 2n86ix10
موتور كار
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Islam-10
الاسلام هويه
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Islamf10
تسوق عبر الانتر نت
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! 66389810
تمور الألفى
اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Ououuu10

اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Ahmed Ali
مشرف قسم أخبار الرياضة
مشرف قسم أخبار الرياضة
Ahmed Ali

الحمل القط
المزاج : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى

اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Empty
مُساهمةموضوع: اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!!   اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 6:07 am

عقدت وزارة الصحة مؤتمرا صحفيا عن حالة المواطن الثاني الذي أشعل النار في نفسه، بحضور د. خالد مكين مستشار وزير الصحة ود. محمد شوقي مدير مستشفى المنيرة حيث أعلنوا أن المواطن يدعى محمد فاروق يبلغ من العمر 50 عاما ودخل المستشفى الساعة 12 ظهرا.كما أكدوا أن لديه حروق سطحية في القدم اليمنى من الجهة الأمامية بنسبة 5% وتم إجراء الاسعافات الأولية وأصبحت حالته العامة جيدة ومستقرة وأنه سيخرج في خلال 24 ساعة.من ناحية أخرى حضر المحامي ممدوح إسماعيل لزيارة محمد فاروق نيابة عن نقابة المحامين والاطمئنان على سير التحقيقات بعد معرفته أن فاروق يعمل محاميا وأكد إسماعيل أن ما حدث هو دلالة رمزية على حالة اليأس التي وصل إليها الشعب المصري وعلى النظام أن يتعقل ويتفهم الموقف جيدا ويدرك رغبات ومطالب المصريين قبل أن تنفجر البلد ويحدث ما لا تحمد عقباه -على حد قوله-.وأكد مصدر طبي بمستشفى المنيرة أن حالة المواطن جيدة ومستقرة وأن إدارة المستشفى لا تمانع في تصويره أو الحوار معه ولكن جهات أمنية متعددة هي التي طلبت عدم تصويره ومنعه من الحديث إلى أي جهة إعلامية خاصة بعد الضجة التي أحدثها تصوير عبده عبد المنعم أمس وظهور صوره على كافة القنوات الفضائية.وقال مصدر أمني للدستور الأصلي إن "الناس بتولع في نفسها عشان اللي بيولع في نفسه بيطلع في التليفزيون فمنعنا التصوير عشان الناس تعرف إنها مش هتطلع في التليفزيون فيبطلوا يولعوا في نفسهم".
وقام أمن المستشفى بطرد جميع الإعلاميين خارج المستشفى وأغلقوا بوابة المستشفى بوجوههم. 
 نقلا عن جريده الدستور  
ودى اسهل طريقه علشان تطلعو فى التلفزيون  
فريد الملك
مشرف قسم الترحيب والتهاني
مشرف قسم الترحيب والتهاني

المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!!   اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 2:31 pm

شكرا على الموضوع
لولو
مشرفة قسم النكت والفكاهة
مشرفة قسم النكت والفكاهة
لولو

العذراء الثعبان
المزاج : أمنيتى المجنونة..الرجل المستحيل

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!!   اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 3:01 pm

يعنى الواحد يخسر دنيتى وآخرته
علشان يطلع فى التليفزيون
على إيه يعنى خلينا كدة أحسن

"تقبل مرورى"
امير الظلام
مشرف منتدى الأفلام
مشرف منتدى الأفلام
امير الظلام

الحمل الخنزير
المزاج : شغال

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!!   اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!! Emptyالخميس يناير 20, 2011 12:41 pm

لا الواحد يموت احسن علشان يقدم مشاكله حرااام دي بلد مبيتمرش فيها حاجه بينهبو في البلد وساكتين هيه اصلا بلد مش عاوزه غير الفساد سبحان الله وكأنها اية القران الكريم توصفهم ( ظهر الفساد في البر والبحر بما كسبت ايدي الناس ) يا ريت نعمل زي شعب تونس مظاهراااات تبقي لينا الحريه دا انا هصلي ركعتين شكر لله لو الرئيس مشي والفساد كله مشي دي امنية حياتي

اللى عايز يطلع فى التلفزيون يتفضل يدخل هنا !!!!
صفحة 1 من اصل 1