موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
شباب الوادى الجديد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

المواضيع الأخيرة
» اللهم آمين يارب العالمين ????
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2021 1:12 am من طرف ربيع بلال

» واحة الفرافرة
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالسبت فبراير 06, 2021 6:09 am من طرف ربيع بلال

» إنشاء شركة مساهمة لاستغلال مخلفات النخيل وتصنيع ألواح الخشب بالوادى الجديد
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2017 6:44 am من طرف ربيع بلال

» Sixth Arabian conference (governmental organizations administrative development) Effective transformation opportunities Location: Cairo –Egypt Duration: 24:28 December 2017
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد أكتوبر 29, 2017 7:06 am من طرف مروة الدار

»  تهديكم الدار العربية للتنمية الإدارية اطيب التحيات واصدق الاماني بدوام التوفيق عن المؤتمر العربى السادس: (التطوير الاداري في المؤسسات الحكومية) فرص التحول البناء مقر الأنعقاد : القاهرة – جمهورية مصر العربية مدة الانعقاد : من 24 الى 28 ديسمبر 2017م فندق س
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالثلاثاء أكتوبر 17, 2017 3:12 am من طرف مروة الدار

» الأوراق المطلوبه والأجراءات اللازمه لتسجيل فى المؤتمر العربى السادس من الأحد الموافق من 24 الى 28 ديسمبر 2017
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد أكتوبر 15, 2017 8:14 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:16 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:13 am من طرف مروة الدار

» الدورة التدريبية الحكومة الإلكترونية (الأهمية والأهداف – التطبيقات والأداء ) مقر الإنعقاد: ماليزيا موعد الإنعقاد: خلال الفترة من 24 الى 28 نوفمبر 2017 م
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالثلاثاء أكتوبر 10, 2017 6:55 am من طرف مروة الدار

نتورك بلاس
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  2n86ix10
موتور كار
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Islam-10
الاسلام هويه
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Islamf10
تسوق عبر الانتر نت
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  66389810
تمور الألفى
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Ououuu10

ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية

ايهاب
زهرة اللوتس.
pompoo
محمد حجي
maxpepole
الكروان
فراشة الوادى
11 مشترك

من هو المرشح المفضل اليك ؟ ولماذا ؟؟؟؟؟
احمد العقاطي
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_rcap0%ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_lcap
 0% [ 0 ]
عادل خضير
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_rcap0%ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_lcap
 0% [ 0 ]
وحيد دويدار
 0% [ 0 ]
محمد علي رضوان
 0% [ 0 ]
عبد المنعم اسماعيل
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_rcap17%ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_lcap
 17% [ 1 ]
نجوي واعر
 0% [ 0 ]
ابتسام هارون
 0% [ 0 ]
علي عبد المعطي
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_rcap67%ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_lcap
 67% [ 4 ]
سعد نجاتي
 0% [ 0 ]
يسري معاذ
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_rcap16%ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Vote_lcap
 16% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 6

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
فراشة الوادى
مشرفة منتدى أسرة شباب الوادي
فراشة الوادى

الجدي الفأر
المزاج : راااااااااااايق ع الاخر

ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد يوليو 04, 2010 2:31 pm

مع كامل الاحترام ليك يا king
بس مش ف لجنة الانتخابات يا استاذ max
وكل واحد يعبر براحته ف صندوق الانتخابات
ويختار اللى هو شايفه مناسب
الكروان
عضو ذهبي
عضو ذهبي
الكروان

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد يوليو 04, 2010 2:52 pm

والله مش وحش يافراشة ان نعرف من خلال المنتدي قائمة المرشحين

ونسأل عنهم وان نكون متواصلين باخبار الوادي لان ده هدف النتدي

وياريت يا استاذ max ان تعرفنا عل المرشحين اكثر من حيث المستوي التعليمي

والوظيف التي يشغلها

وشكرا يا king علي الاضافة لقائمة المرشحين

ارجو التوفيق للاصلح
maxpepole
عضو فعال
عضو فعال
maxpepole

مُساهمةموضوع: والله والله مبسوط اننا عندنا شباب حلو كده    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد يوليو 04, 2010 5:54 pm

مش كلنا هنتفق علي حاجة ولا كلنا هنختلف علي حاجة
بس الاهم اننا نكون كويسين مع بعض لاننا شباب زي بعض وولاد بلد واحده
اللي يقدر يفيد التاني تمام واللي ميئدرش يتفرج
يعني بالبلدي فليقل خيرا او ليصمت
تمام ياجدعان
ثم بعد كده احنا هنخاف لية سواء عند صندوق الاقتراع او بعيد عنة كل واحد واقتناعة
انا عن نفسي وبكل صراحة هختار الاصلح واللي برنامجة افضل
بلاش نتعصب ونتخار عشان ابن عمي وابن خالي
الاصل
ح
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالإثنين يوليو 05, 2010 6:15 am

ع فكره انت ببتكلم كلام غريب
حاول تتكتب باسلوب اوضح
عشان انت بتدخل المواضيع فى بعض
محمد حجي
المدير العام
المدير العام
محمد حجي

مُساهمةموضوع: max بيلف ويدور   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالإثنين يوليو 05, 2010 12:14 pm

على فكرة max في دماغة حاجة بس هو بيلف ويدور ياريت يكون واضح شوية ويقول اللي في دماغة
https://newvalley.yoo7.com
maxpepole
عضو فعال
عضو فعال
maxpepole

مُساهمةموضوع: لا والله ابدا انتو فاهمني غلط    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالإثنين يوليو 05, 2010 5:20 pm

مسا الفل علي احلي شباب
شباب منتدي الوادي الجديد
وتحية خاصة خاصة جدا لنجم المنتدي ده king
لا والله لا بلف ولا بدور مش عارف ليه كل الاعضاء مش هاضمني لية مع اني حاسس انك اكبر دماغ هنا ف المنتدي ده جبت الاحساس ده منين
عندي ملحوظة صغيرة لو صح ياريت كل الاعضاء يقلولي صح ولو غلط عرفوني
الظاهر انكم كلكم جروب مع بعض عارفين بعضيكو وتم التصميم ومشاركاتكم مع بعض
انا بالصدفة البحتة لئيت المنتدي وفرحت لما لئيت حاجة زي كده وياريت لو حد زعلان م
ني يعرف
ني
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالإثنين يوليو 05, 2010 5:48 pm

انت اكبر دماغ فينا
اقولك ع حاجه يا كابتن
شوفلك منتدى تانى يكون فيه ناس دماغها كبيره
وفكك بقه مننا يا عمنا
اصل انت بجد ..........................
الكروان
عضو ذهبي
عضو ذهبي
الكروان

مُساهمةموضوع: ردا علي العضو max   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالإثنين يوليو 05, 2010 10:14 pm

[center]
بصراحة ياستاذmax انت غلطان غلط شنيع بالصور البشعة دى

احنا زي ماقلت ولاد بلد واحدة وبلاش الصورة السيئةدي بين بعضينا

اولا انت من الاول دخلت مدخل خطأ عندما قلت في الاستفتاء واللي ميعرفش يقعد ساكت هو /ده اسلوب ناس متعلمين 00000ابدا

اذا كان محمود لم يفهم قصدك في الكلام وافتكر انك بتقول علي نفسك انك اكبر دماغ في المنتدي فهذا قصد خاطيء وعلشان تكون عضو فعال وحلو معانا

فأهلا بك وبدون كلام جارح وصور مسيئه للعضو وللا عضاء جميعا ومش عايزين خلاف

ونحب نكون اصحاب ونرقي بهذا المنتدي لنتشرف به بما اننا من ابناء الوادي

وفي النهاية اهلا بك مة آخري
محمد حجي
المدير العام
المدير العام
محمد حجي

مُساهمةموضوع: max خلينا اخوات   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالإثنين يوليو 05, 2010 11:29 pm

خلينا اخوات اصحاب بلد واحدة مصلحة بلدنا اهم من اي مهاترات انا استأذنك في مسح مشاركات الصور بتاعتك لأنها لاتليق. على فكرة احنا مش جروب ولا حاجة بس ابناء بلد واحدة ودة اهم
pompoo
نائب المدير
نائب المدير
pompoo

الثور التِنِّين
المزاج : ديابي

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 1:39 am

احنا مانعرفش عنهم غير اساميهم ياريت
شوية معلومات عنهم واناعارف ان دماغك كبيرة
" شفت الراس الكبيرة" ههههههههههه
تحياتي
maxpepole
عضو فعال
عضو فعال
maxpepole

مُساهمةموضوع: تحية كلها شكر للاشراف ممتاز جدا    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 4:53 am

السلام عليكم الاول
انا احب اصحح موضوع مهم اني مش قلت علي نفسي اكبر دماغ ولا حاجة انا بقول اكبر دماغ في المنتدي هو king بصراحة انا معرفوش بس واضح من اسلوبة فعلا دماغ عالية مش انا
ثانيا انتو شايفين اللي حصل هو بيتكلم بأسلوب عنجهي كبير علية اوي ع الاقل يحترم النسر هههههههههه
انا كلمتو قدام الكل وقلتلو يكون احسن من كده واحنا بلاد بلد والمنتدي متابع واكيد عارفين كل الل قلتو هو مزودها وطلبت من الاشراف التدخل واللي هيحكمو بية يمشي عليائبل اي حد
وملحوظة اخيرة ياخوانا هو ممكن يكون زعلان عشان كشفتة انه عندو اتنين نيم او userفبالمنتدي والاشراف لو مش مصدق يتابع بالبسوردات
علي فيكرة معلوماتي علي ئدها شوية في النت والشبكات وتصميم المواقع بس شوف الموضوع ده وهتلاحظ كتير
اسف للاعضاء اللي ضايقهم منظر الصور بس هو استفزني
ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Yom
الكروان
عضو ذهبي
عضو ذهبي
الكروان

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 8:27 pm

لا اسف ولاحاجة احنا اخوات ونشكرك جدا جدا علي امدادك لنا بمعومات

ومشكلات مهمة في بلدنا نرجو منك المزيد
زهرة اللوتس.
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: الموضوع جميل ولكن   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد أغسطس 15, 2010 6:08 am

اهلا ياشباب الموضوع جميل مش وحش لكن علشان يكون هادف وعادل لازم نعمل شوية مجهود ونعرف المرشحين وده سهل قوى من اليفط اللى فى الشارع ونسال عنهم وممكن نجيب السير الذاتيه لهم وممكن نتحاور معهم ونعرف ارائهم وعلى الهواء كمان مش كده وله ايه بس من غير منغلط فى حد وكمان الحكم على المرشح من خلال العمال اللى بتهيص وله السلام على الناس فى الجامع والمستشفى والقهوه وله حتى الكافيه نت مش حقيقى المهم احنا عاوزين ايه من المرشح بتاعنا لان كل المرشحين بيعملوا كل الحاجات اللى قلتها من سلامات وحضور جنازات وافراح وغيره المهم خدمة البلد قبل الناس والتواجد فى وسط الناس باستمرار يعنى لما الواحد يكون عنده مشكله يلاقى المرشح اللى ممكن يساعده على حل مشكلته او يوجه لطريقة حلها وعلى فكره احنا خايفين من ايه تعلوا نستفتى كلنا ولا نخاف من حاجه ونعتبر نفسنا ورا الستاره وتعالوا نستعمل اسماء مستعاره وليكن ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Icon_santa
ايهاب
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: ماذا تعرف عن الانتخابات يا استاااااااااااااااااااااذى   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد أغسطس 15, 2010 7:07 am

يا استاذى
ياريت لما تتكلم عن لسان أهل الوادى الجديد ميكونش على لسان أحد المرشحين على حساب آخر............... لماذا؟
اولاً: يوجد عدد من المرشحين الآخرين .... مش دول وبس
ثانياً : لما تتكلم خليك محايد يااااااااااااااا
شكراً
Hossam
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: بخصوص الإنتخابات القادمة   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 1:48 pm

[b]طبعا جميل جدا أن يكون هناك منتدي بإسم شباب الوادي الجديد وهذا ليعبر كل شاب وفتاة عن رأيه بكل حرية وأتمني أن كل شخص يعبر عن رأيه يكون بأسلوب راقي جدا وأن يكون بدون أدني إساءة أو تجريح في أي أحد ويكون أي نقد لأي شخص أو أي فعل نقدا بناءاً . عموما حي لا أطيل هذا الإستفتاء الخاص بالمرشحين لمجلس الشعب هذا شيء جميل جدا ولكن أخي الفاضل لم تضع في قائمة المرشخين غير المرشحين من مركز الخارجة فقط ولكنك نسيت أن هناك مركز الداخلة ومركز بلاط ومركز الفرافرة ومركز باريس ولعلمك أن عدد المرشحين بمركز الداخلة والفرافرة وبلاط والقائمين بعملية دعاية لأنفسهم وصلوا حتي تاريخة 30 ( ثلاثون ) مرشح من الرجال وعدد 10 ( عشرة ) سيدات لماذا لا تضع قائمة أستفتاء للمرشحين عن مركز الداخلة أيضا ؟؟؟؟؟ ولا مركز الداخلة ليس يتبع محافظة الوادي الجديد ؟؟؟؟؟[/b]
[b]وشكرا .........[/b]
حسين الواحاتى
مشرف قسم المواهب والشعر
مشرف قسم المواهب والشعر
حسين الواحاتى

مُساهمةموضوع: رد حوار استفتاء المرشحين   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:48 pm

اهلا بكم اخوانى الاعزاءانا ضيف جديد عليكم ومعذرة اذا كنت اقحمت نفسى بينكم من غير تعارف
بس ممكن انا اكون اكبر واحد فيكم سنا فقط
وبحكم سنى شايف ان اسلوبكم فى التعامل والحوار مع بعض لا يليق بنا كابناء بلد واحدة
على فكرة احنا اكتر ناس بنحب بلدنا وننتمى اليها
بس يريت نجمع اكبر قدر من المعلومات عن المرشحين ونصنفهم عمال وفلاحين وغيره
وممكن كمان نتفق على مين ال يصلح من غير مجاملات او على الاقل مين احسن الوحشين لان فى النهايه كلها بتكون مصالح شخصية وسيبك من البرامج والشعارات
يريت نعرف باقى الاعضاء وتصنيفهم وبعدين نتكلم
وفى النهايه احنا حبايب ولازم نتسم بالاحترام المتبادل
ashrafwady
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: كلام كبير   ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد أغسطس 22, 2010 4:22 pm

زهرة اللوتس. كتب:
اهلا ياشباب الموضوع جميل مش وحش لكن علشان يكون هادف وعادل لازم نعمل شوية مجهود ونعرف المرشحين وده سهل قوى من اليفط اللى فى الشارع ونسال عنهم وممكن نجيب السير الذاتيه لهم وممكن نتحاور معهم ونعرف ارائهم وعلى الهواء كمان مش كده وله ايه بس من غير منغلط فى حد وكمان الحكم على المرشح من خلال العمال اللى بتهيص وله السلام على الناس فى الجامع والمستشفى والقهوه وله حتى الكافيه نت مش حقيقى المهم احنا عاوزين ايه من المرشح بتاعنا لان كل المرشحين بيعملوا كل الحاجات اللى قلتها من سلامات وحضور جنازات وافراح وغيره المهم خدمة البلد قبل الناس والتواجد فى وسط الناس باستمرار يعنى لما الواحد يكون عنده مشكله يلاقى المرشح اللى ممكن يساعده على حل مشكلته او يوجه لطريقة حلها وعلى فكره احنا خايفين من ايه تعلوا نستفتى كلنا ولا نخاف من حاجه ونعتبر نفسنا ورا الستاره وتعالوا نستعمل اسماء مستعاره وليكن ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Icon_santa
كلام كبير وممتاز يازهره ياريت حد يتبرع ويعملنا مناظره مكتوبه بين السيره الذاتيه للمرشحين وبدون تجريح طبعا ونعرف كل واحد ايه اخباره وظروفه على الاقل نعرفه اكتر مع تمنياتى للجميع بالتوفيق
maxpepole
عضو فعال
عضو فعال
maxpepole

مُساهمةموضوع: رسالة الي الاستاذ الاعلامي الكبير علي عبد المعطي    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأحد أغسطس 22, 2010 7:45 pm

بدء الاستاذ الاعلامي علي بية عبد المعطي حملتة بتوزيع ورقة مصورة تبدئ بحديث شيريف وبعدا مصائب للسيد النائب المنتظر ابن البلد اللي حاسس بمشاكلها
بدء اليوم الاحد الموافق 22/8/2010 وعلي ابواب الجوامع بتوذيع ورقة دعاية انتخابية للسيد علي عبد المعطي فئات يطرح فيها امكانياتة وقدراتة
واليكم مقتطفات من نص الورقة
ويدعمني مجموعة من العلاقات الطيبة مع عدد من المسئولين والقيادات اضافة الي عملي الاعلامي بالاذاعة المحلية وقناه دريم والصحافة حيث سأعمل باحدي الصحف الكبري قريبا ...........
ومن فقره قضايا تشغلني
البطالة مياه الري تسويق البلح قري الصعيد تمليك اراضي الصندوق مشاكل التراخيص المدن الجامعية ....... والمواصلات
وكتيير الورقة مليانة لكن انا جبتلك اقوي الكلام
اولا ياسيادع الاعلامي حضرتك لما تنجح في مجلس الشعب هتشتغل بردو في الصحيفة الكبري دي
هتبقا فاضي تكتب ولا تحل مشاكل الناس
وافهم من عبارتك ان المسئولين دول مديري ووكلاء الوزارات في المحافظة ولا اية
اللي بيحل الناس الكبيرة الوزرة واصحاب القرار يااعلامي ياكبير
اية فقرة قري الصعيد حتي وانت نائب مش ئادر تتقمص الدور ويكون عندك ولاء ان نائب لمركز في محافظة بردو قرص الصعيد علي وزن برنانج نبض الصعيد ههههههههههههههه
وبالنسبة لموضوع التراخيص طبعا علاقاتك كانت حلوة عشان كنت مظبط احمد بية زغلول مدير ادارة المرور وتجيبة في برامجك بالاذاعة المحلية اللي محدش بيسمعها غي الغلابة مواطنين الوادي الجديد لما كان الدش غالي والتلفزيون مش في كل بيت كنت تقعد في الساحة وتجيب رخص الناس المسحوبة ولكن بعد ممشي احمد زغلول النائب مش بالرخص ياعلامي ياكبير
وفي محافظتنا مشكلة مواصلات ولا انت ناقل نقل الكلام من مشاكل الصعيد والمحافظات ولا زي مقال واحد من ضمن المرشحين عماد سعد حافظ اني لو بقيت عضو مجلس شعب هعمل كبري علوي من اول الشعلة لحد الزهور ههههههههههههه عشان مشكلة المواصلات
ارحمنا ياخي انتو بتتعاملو مع ناس بتعرف تقرا وتكتب بتتعامل مع عقول شباب النهارده موجود علي الياهو واليوتيوب والفيس بوك
الوضع اختلف ياعم علي وياريت تخلي بالك احنا مش ناسيلك انك لما نزلت معبترش البلد دي في حاجة اللي عاوز يبئا نائب مش شرط يركب الكرسي والله يرحكمك ياحاج اسماعيل معاذ
نصيحة اخيرة موجهه الي شباب بلدنا الواعي المدرك رب العزة كرمنا عن سائر خلقة بالعقل فليجلس كل منا ويقارن ويفاضل ولا تأخذه العصبية القبلية ولا القرابة ويارن بين متم قولة وفعلة ومن يقول للناس وهو غير مطالب بهذا لا يحاسب الناس " الكبار "
بكشــــــــــــف حساب
ولاول مرة مكتب لخدمة الســــــــــــــاده المواطنين لا بيت
ولا مسطبة ولا قهوة
ارحمونا من الشعارات والهتاف بكذب
محمد حجي
المدير العام
المدير العام
محمد حجي

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأربعاء أغسطس 25, 2010 5:30 am

يا ريت يا أستاذ ماكس ماتغلطش في حد من المرشحين خاصة الاستاذ علي عيد المعطي لأن بصراحة انا اعرفة عن قرب وعارف هو بيعمل اية من اجل ابناء بلدة وعايز تحاسب حد المفروض نحاسب العضو اللي احنا انتخبناة ومعملش حاجة مش نحاسب واح احنا ما انتخبنهوش ولم يصبح عضو هو على عبد المعطي عضو؟ اما يبقى عضو مجلس شعب نحاسبة مش نسيب العضو اللي ليس لة وظيفة غير قضاء مصالح بلدة
maxpepole
عضو فعال
عضو فعال
maxpepole

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأربعاء أغسطس 25, 2010 5:58 pm

ازيك ياكينج
باين عليك مئرتش الورقة واحنا متفئين كلنا يعني كل اللي في المنتدي يتكلم ويقول رئيية من غير غلط انا مغلطتش دي تعليقات انسان بسيط علي ورقة دعاية انتخابية
لما يكون في تفرقة بين الناس وبعضيها بكلمة قري الصعيد
يعني اية قري الصعيد عشان اللي فيها صعايده
حتي لو دول اهل الوادي الجديد وبقوا خلاص من اهل الوادي الجديد
ولو كنت ئريت كنت شفت الحديث اللي في اول الورقة بيقول بالمعني المستخبي في بطن الشاعر انا افضل واحد لا في قبلي ولا هيبئا في بعدي
اقراها وقولي رئيك وبعد كده هناقشك في كلمة فيها بالاضافة اللي قلتة في الاول
مجدى معاذ
عضو ذهبي
عضو ذهبي
مجدى معاذ

العقرب القرد
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأربعاء أغسطس 25, 2010 6:27 pm

الى الاداره
مش مقترض ان تقول فلان او علان
ولكن
الاداره تقوم بتنزيل اسماء جميع المرشحين بالكامل
ونبذها مختصر عنهم
وعلى الرواد التصويت فقط بدون اى تعليق
وبناء عليه نكون منصفين وعادلين وجادين في هذا الحدث
ونمنع اي تراشق
فراشة الوادى
فراشة الوادى

الجدي الفأر
المزاج : راااااااااااايق ع الاخر

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأربعاء أغسطس 25, 2010 6:48 pm

المنتدى مش لجنة انتجابات يعنى مش مفترض ان كل واحد يقول هو مع مين او ضد مين
لو واحد هيكتب عن مرشح يتكلم بطريقو موضوعية وحيادية وبلاش السخرية من الاخرين
وزى ما قال الكنيج الاولى اننا نحاسب اللى انتخبناه ومعملش حاجة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية    ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها  وتشيل ناس تانية  Emptyالأربعاء أغسطس 25, 2010 7:56 pm

اولا العنوان مستفز ارجوا حذف كلمه (( عبط ))
والتحدث باسلوب افضل
والا ساضطر لحذف العنوان او قفله

ده عبط لية ياكينج بتضيف ناس انا مش حاططها وتشيل ناس تانية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» إعادة طرح رخصتي «أسمنت سيناء والوادي الجديد» للبيع
» من يجيب حقوق هولاء
» نتيجة الثانوية العامة 2010 بالاسماء