موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
موقع شباب الوادي الجديد انضم الى اكبر موقع تواصل اجتماعى انضم لنا بافكارك واحلامك وارائك
اهلا ومرحبا بكم في منتدى شباب الوادي الجديد. نحن مجموعة من شباب هذا البلد العتيق نحاول جاهدين ان نشارك في تنمية هذا البلد ورفع رايتة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
شباب الوادى الجديد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

المواضيع الأخيرة
» اللهم آمين يارب العالمين ????
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2021 1:12 am من طرف ربيع بلال

» واحة الفرافرة
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالسبت فبراير 06, 2021 6:09 am من طرف ربيع بلال

» إنشاء شركة مساهمة لاستغلال مخلفات النخيل وتصنيع ألواح الخشب بالوادى الجديد
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2017 6:44 am من طرف ربيع بلال

» Sixth Arabian conference (governmental organizations administrative development) Effective transformation opportunities Location: Cairo –Egypt Duration: 24:28 December 2017
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالأحد أكتوبر 29, 2017 7:06 am من طرف مروة الدار

»  تهديكم الدار العربية للتنمية الإدارية اطيب التحيات واصدق الاماني بدوام التوفيق عن المؤتمر العربى السادس: (التطوير الاداري في المؤسسات الحكومية) فرص التحول البناء مقر الأنعقاد : القاهرة – جمهورية مصر العربية مدة الانعقاد : من 24 الى 28 ديسمبر 2017م فندق س
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء أكتوبر 17, 2017 3:12 am من طرف مروة الدار

» الأوراق المطلوبه والأجراءات اللازمه لتسجيل فى المؤتمر العربى السادس من الأحد الموافق من 24 الى 28 ديسمبر 2017
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالأحد أكتوبر 15, 2017 8:14 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:16 am من طرف مروة الدار

» البرنامج التدريبى :التخطيط المالى وإعداد الموازنات التخطيطية ودورها فى الرقابة وتقييم الأداء القاهرة– أسطنبول
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالسبت أكتوبر 14, 2017 6:13 am من طرف مروة الدار

» الدورة التدريبية الحكومة الإلكترونية (الأهمية والأهداف – التطبيقات والأداء ) مقر الإنعقاد: ماليزيا موعد الإنعقاد: خلال الفترة من 24 الى 28 نوفمبر 2017 م
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء أكتوبر 10, 2017 6:55 am من طرف مروة الدار

نتورك بلاس
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  2n86ix10
موتور كار
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Islam-10
الاسلام هويه
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Islamf10
تسوق عبر الانتر نت
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  66389810
تمور الألفى
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Ououuu10

مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى

أبوالطاهر
حسين الواحاتى
shitos
مصطفي مبادر
سندريلا
امير الظلام
10 مشترك

الحزب الوطنى؟؟
مع
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Vote_rcap22%مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Vote_lcap
 22% [ 2 ]
ضد
مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Vote_rcap78%مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Vote_lcap
 78% [ 7 ]
مجموع عدد الأصوات : 9

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Empty
مُساهمةموضوع: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 7:26 am

فى راى ان الحزب الذى حكم مصر فريدا لاكثر من 30 سنه

هوه نفسه سبب خراب مصر طوال نفس 30 سنه
عن راى الشخصى..... مش عايز اشوف حته لوجو الحزب او حد منه اومقره
مش عايز حزب وطنى تانى خاااااااااااااالص
وانتوا........ي
امير الظلام
مشرف منتدى الأفلام
مشرف منتدى الأفلام
امير الظلام

الحمل الخنزير
المزاج : شغال

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 7:37 am

الحزب اساسا هوه السبب الخراب
سندريلا
عضو فعال
عضو فعال
سندريلا

الاسد الفأر

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 9:38 am

السبب اللي جعل هذا الحزب له كل هذه السلطة والصلاحيات رئاسة رئيس الجمهورية له ، فلو كان تخلى عن هذه الرئاسة( أقصد رئاسة الحزب )مكانش الحزب الوطني استمد قوته من رئيس الجمهورية .

ومع كل أضم صوتي لصوت محمود وأمير ( ومش عايزين نشوف حتى لوجو الحزب الوطني تاني )
مصطفي مبادر
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 9:55 am

كان زمان عضو مجلس الشعب يقابل الناس ويستمع ولكن الان (0000000)
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 2:10 pm

شكرا يا جماعه يا ريت نسمع باقى اللاراء
shitos
عضو ذهبي
عضو ذهبي
shitos

الحمل الحصان
المزاج : علمت قلبي حلم واحد بيك وبس بيحلمه معرفش ينطق غيرر (بحبك) ماهو هوه ده الي اتعلمه

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 3:11 pm

حلو انك انت اقتنعت بالموضوع ده
لانك كنت بتحبه
حسين الواحاتى
مشرف قسم المواهب والشعر
مشرف قسم المواهب والشعر
حسين الواحاتى

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 3:24 pm

حزب باطل
وما بنى على باطل فهو باطل
ولن تقام له قائمة بعد اليوم
وكفى ان يسمى بحزب الأقلية
بعد ان كان حزب الاغلبية
وذلك اذا كانت له اقلية بعد ذلك
وشكرا لك يا حودة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 3:25 pm

سبحان الله رغم الى عمله الحزب طول 30 سنه ؟؟
وع ذالك 2 من خمسه لسه مع الحزب الوطنى
و3 بس ضد سبحانك الله
أبوالطاهر
عضو ذهبي
عضو ذهبي
أبوالطاهر

المزاج : فايق

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 3:25 pm

يا حودة يا حبيبي أنت قصدك الحزن الوطني

قــــمــــة الغبــــــاء أن تغرق الســــفينه لتقــــتل القبــــــطان فقـــــط

قرب يا دكتور ....قرب يا بيه... عندنا هنا بلد للبيع..... 7000 سنه حضــارة.....مطمع لكل بلاد العـــالم....فيها 80 مليون أو يزيد....منهم عاقلين و منهم مجانين فيهم صالحين وفى برضوة الحراميه والمخربين والواطيين وقليل الاصل واللى سهل جدا يمشوا ....ورا اي عميل و أي تهييج
وجبتين كنتاكى و50 جنية والصوت ليك او للى تقول عليه
فى بقا احلى من كدة

مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  AcT67976
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 3:58 pm

يا جماعه يا ريت اللى يخش يصووووت
مع الحزب او ضده
او يصوت بصوت عالى
يالهووووووووووووووووووووى
لولو
مشرفة قسم النكت والفكاهة
مشرفة قسم النكت والفكاهة
لولو

العذراء الثعبان
المزاج : أمنيتى المجنونة..الرجل المستحيل

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 4:50 pm

يا لهووووووووووووووى
يا خرااااااااااابى
الحزب الوطنى ده سبب كل الفساد
اللى فى البلد
وأنا ضده طبعا
مصطفى ضبع
عضو فضي
عضو فضي

المزاج : القراءه والكتابه

مُساهمةموضوع: مش عايز اشوف ولا حج واحد من الحجاج اياهم ....   مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 5:07 pm

لا انكر وجود شرفاء فيه كانو مضطرين للتواجد به تحت ضغط رؤسائهم في الوظيفه وإلا..............المهم انا لااقول ما ساقوله لأن الحزن سقط ولكن هذا هو موقفي منذ فتره طويله ..كنت قد دعيت لعضويته وانتخبت عضوا باللجنه القاعديه لقريتي وكنت اصغر عضو وقدمت الكثير من الاقتراحات والدراسات والندوات وكان حماسي شديد والحمد لله نالني قسط طيب من التصفيق والربت على الكتف .لكن الغريب انني اكتشفت تحايلا فظيعا على هذا الوطن .فقد كانت الفكاهه الكبرى ان اعضاء الوحده الحزبيه هم نفسهم مدراء المصالح الحكوميه او مؤثرين بشده فيه وهم نفسهم اعضاء المجلس المحلي الذي هو رقيب على اداء الحكومه او التنفيذين الذين هم هم ....ناهيك عن تسليك المصالح وما كثر ها اشياء في الوادي تحتاج الى توقيع 2اعضاء مجلس محلي بالسكر ..واقلب يامعلم والفم مقفل .واكتشفت اني من القلائل الذي يعمل لوجه الله والوطن فاعتزلت السياسه تماما وتفرغت للقمة العيش والادب وكلما مررت على احد مقراته بحثت بسرعه على اقرب تاجر ليمون ...........يع.....
http://http:/mostfadaba-adab10.ahlamontada.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 5:09 pm

مع وله ضد يا مصطفى
ياريت تصوت
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 6:50 pm

ايها الساده جائنا مايلى
افادنا مراسلنا بالوادى الجديد_الخارجه
انه تم احراق مركز الحزب الوطنى بالخارجه
وانباء عن حرق امن الدوله واداره المرور
حفظكم الله ورعاكم
ولولولولولولوولولولولولولى
امير الظلام
مشرف منتدى الأفلام
مشرف منتدى الأفلام
امير الظلام

الحمل الخنزير
المزاج : شغال

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالخميس فبراير 10, 2011 8:52 am

يا حوده انا عملت مع بس كنت بحسب ان اليعمل مع يبقي مع رايك مش مع الحزب الوطني سوري
م@غاده بنت الوادي
عضو ماسي
عضو ماسي
م@غاده بنت الوادي

الجوزاء التِنِّين
المزاج : ارجو رضي ربي

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالخميس فبراير 10, 2011 9:08 am

ده سؤال مش محتاج جوااااااااااااااااب واكيد هما اكتفوا دي مش سنين قليله دي 30 سنه يعني شبعوا خلاص من سرقه ونهب للبلدولا هما فكرين نفسهم اشترونا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصطفى ضبع
عضو فضي
عضو فضي

المزاج : القراءه والكتابه

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالأربعاء فبراير 16, 2011 2:20 am

ياجماعه قد اكون انا من القلائل من جيلنا ان لم اكن الوحيد الشاهد على هذا الكيان المقزز والذي اصابني بالاحباط لسنوات واعتزلت السياسه برمتها واعتزلت الكتابه والتأليف لسنوات ايضا لأنني وجدت الناس تتعامل وكأنه امر طبيعي الحاج فلان والحاج علان هم الكل في الكل وطائفة الحجاج اياهم هم البريمو وتسليك المصالح على ودنو واجتماعات شكليه كلها تقريع وابتسامات صفرا وهمزات وصراعات ومجموعات و..........كفايه عشان حاسس ان ضغطي هيعلى .سلام
http://http:/mostfadaba-adab10.ahlamontada.com
hms63
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمةموضوع: رد: مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى    مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى  Emptyالسبت أكتوبر 29, 2011 3:15 am

الله يخرب بيت كل اعضائه دمروا مصر حيين وميتين الميتين اللهم ما احرمهم من دخول الجنة كما حرمونا من حقوفنا والحيين اللهم ما ابتليهم بالامراض التي لايشفون منها كما بلونا

مش عايز اشوف لوجو الحزب الوطنى تانى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رئيس الهيئة البرلمانية لحزب النور من مستشفى قصر العينى: رئيس مجلس الشورى خلف وعده 3 مرات بعدم إحالة قانون الصكوك لهيئة كبار العلماء.. و"الحرية والعدالة" يسير على درب الحزب الوطنى
» سؤال تانى
» كلاكيت تانى مره
» كلمة الرئيس مبارك للحزب الوطنى
» مزاعم إسرائيلية "الوطنى" يستعد لتوريث جمال